money is funny in a rich man world....


nu ska ni veta en sak. jag är gjord av pengar, jag har så många miljoner så jag inte vet vad jag ska göra med dem. det är därför jag parkerade lite speciellt på byn och hej jag är 600 spänn fattigare. men kom igen, var inte det LITE väl maffigt?  dock ska det överklagas, bitchen i Olivia kommer att komma fram.

sen har deklarationen dunkat ned i brevlådan hemma. jag hade hoppats och trott att statan skulle ge lite pengar tillbaka. Tji fick jag och är helt plötsligt skyldig Joakim von Anka en massa kosingar. bara på grund av aktier och annat papper. och ja, jag vet att en dag kommer jag vara jätteglad att jag har de där aktierna och papprena. men nu vill jag bara säga en sak om det :
FITTAKTIER


på lördag kommer min Kolbaz hit. underbaraste, kramgoaste och sötaste lillebror i världen! (nej, han är en 17 åring tonåring som mest mummlar. men jag gillar han ändå!)


Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

Shit va lika ni e!

2009-04-02 @ 17:28:36
URL: http://leenaas.blogg.se/
Postat av: wingman emmy

har du seriost skrivit fitta i din blogg. vem har lart dig ett sadant sprak??

2009-04-03 @ 03:30:57
Postat av: wingman emmy

har du seriost skrivit fitta i din blogg?! vem har lart dig prata sa fult??? ;)

2009-04-03 @ 03:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0