och emmy har packat seriöst 7 par skor...

Idag har jag powerwalkat 10 km. en mil. one fucking mile. jag och min bästa vän gick från gråbo, till stan, hela strandpromenaden och sen. sen tillbaka hela vägen. tur att min bästa vän, min lila ipod var pigg o fräsch och peppade mig. den lila ipoden rocks.

sen försökte jag packa. jag packade ett lakan och en handduk. bra olivia där. jag ringde kim istället så vi gick på stan. och drack kaffe. och skvallrade. och skvallrade. haha, ni ANAR inte vad mycket skvaller det går runt på vår arbetsplats.

nu ska jag packa. på riktigt. först en brocolli gratäng. jag är så stört sugen åpå brocolli gratäng så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. ahhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0