söndagshäng är underskattat!

jag tänker på gårdagen. specifikt kvällen. började med middag på Isola Bella, fortsatte till O´learys där jag hjälpte baren med försäljningen av rosé. där såg vi fotboll (host), spelade på vegas maskiner och hade seriouse talk ute i kylan. åh, ja får ju inte glömma det viktigaste. vi skrålade till Highwayman. sen sa det bara smack och klockan var 2. vad gör man då?
Ni tänkte det, jag säger det rakt ut: EFTERFEST i skunkenlägenheten. fan vi babblade. hemma vid halv 5 och somnade som en stock

och vad var det bästa på kuppen? jag blev två vinglas rikare! ascoola och det står tillochmed rosé på dem. jag är lycklig!

vilken söndgaskväll som helst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0