snälla mamma läs inte det här

fan vad rädd jag var ska ni veta! jag cyklade hem från munken precis och denna gången cyklade jag hem med en gång. av nån jävla anledning cyklar jag över säveskolan. jag som tyclker annars det är så mörkt och läskigt där bestämde mig för idag att äsch, det är väl ingen fara. eh no shit sherlock. mitt på cykelvägen träffar jag  gråboghetto gänget. killar med häng ned till anklarna, med kepan på sne och ja ni fattar. jag höll på att skita på mig. jag sneddar över hela skolan och de skriker efter mig. att de ska komma efter mig och att jag är en fegis. mina ben gick som en symaskin. och nu är jag helt svettig

detta hände mitt i mörkret. jag trodde jag skulle dö. vad hade jag haft för chans mot dem liksom? tack du som valde att jag fick leva. 

vilken jävla näradöden upplevelse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0