30 st maskrosor. 1 sjuttis. 2 vanligstånger = djävulens verk

kära fans. om ni nånsin ens får en idé att någon gång göra maskrossnaps, tänk efter 2 gånger. nej förresten tänk efter femtielva gånger innan och skit i det. den där snapsen var det värsta projektet jag nånsin har gett mig in i.

inte nog med att jag skulle ha småflaskor till allihopa, det fanns inte i hela stan! efter lite diskande, skrubbande så fixade det sig. och mamma textade fina lappar till alla småflaskor. sen bröt helvetet löst.
två flaskor som jag hade i min påse börja läcka. inte nog med att det var maskrossnaps i hela jävla påsen som läckte ned på mattan så förstördes de handskrivna lapparna och allt var bara en mess.
jag åkte till stan i snigelfart för att ha snaps på bilgolvet är väl inte dte bästa man kan önska sig. så, ni som fick äran att få droppar av denna snaps. NJUT! jag har lagt ned hela min själ i den där!

och ni som inte fick. sorry, den ni skulle få ligger på golvet i väskinde. that's life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0