glad sommar Gutekällaren

jag älskar gutekällaren. det kan ju se lite konstigt ut eftersom jag jobbar på konkurrerande stället mittemot. men att ha en utgång på gutekällarn är speciellt. men som igår tillexempel. jag stämplade ut, bytte om drog 2 shottar och en drink tillsammans med Kim o Emelie sen drog vi till stället mittemot. då hade det gått en kvart. puh. jag var uppe i varv hela kvällen.

där fick vi se Veronica Maggio spela. eller okej, vi såg henne spela den sista extranummret... och det slog oss vad ful hon var egentligen men en röst att döda för. sen var det mingla runt, det var fan folk överallt. jag gick bara runt och log.

nu ska jag vänta på att Linda ska vakna. sen ska jag byta bikini, hämta väska och sen dra mot tofta. weiiii

Kommentarer
Postat av: anna

Tänkte bara höra vad det är för åldersgräns på Gutekällarn? :)

2009-07-26 @ 10:13:08
URL: http://liljevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0