idag är jag Governor Andy

om jag hade varit en musikstil idag hade jag varit reggae. soft, lugn och med en takt som amn ibland inte förstår. det kan bero på rosén på surfers igår. jag mår aldrig bra dagen efter om jag druckit den rosén. oh my god, hur sk ajag klara en sommar om jag inte tål rosé? 

igår började hos emmy där vi såg fotboll. okej, att påstå att vi såg fotboll var väl lite väl att ta i. vi snackade mest (skräll!) och då och då gav vi en blick på Melllberg och company. fan att vi förlora. 
sen drog vi oss ned till epicentrum. Linn mötte upp oss och mot wallers. sen kollade vi in uteställena men antagligen var det för lite folk, för mycket folk, för hög åldersgräns eller för högt inträde. surfer fick det blev. ojoj vilket drag. den sista halvtimmen dansade vi av oss på gute.

och idag har jag varit ett kollo. duschade, satt på mig studentmottagningskläder, röstade. då hade jag inte vaknat ännu. till frukost blev det buffé hos wahlby. åh så trevligt. 

nu ska jag försöka bli av med den här huvudvärken och kanske göra något vettigt idag. typ kanske. 


ciao ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0