sommar sommar sommar

det är sommar folket. fastän jag vaknade helt felt och det satte kvar hela förmiddagen men efter någon timme solandes ute i Väskinde så var jag någolunda normal. ska det vara så? vakna av byggjobbare 3.5 cm från mitt huvud, i sådanafall hur lång tid tar det att bygga ett kök..? jag kommer bli psykiskt störd. hursomhelts, bilfärden tillbaka hem kom den där sommarkänslan. rutan nere, linne, solglasögon och sommarlåtar som vrålar ut från högtalarna. sen drog jag, ac o emmy oss ned till hamnen och tog ett glas på Trossen. riktig somrig och gott med rosé. sen planerade vi midsommar, främst maten som är viktigtast. men nu något som är ännu viktigare: Filip och Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0