nu måste vi ta upp det där med tantvarningar...

det finns tantvarningar här i livet. helt enkelt saker man gör som garanterar att man gått över gränsen till att bli tant. gammal. över.
-som att stoppa fingret i blomkrukan för att kolla om den behöver vattnas
- man tycker att Berghagen var mycket mysigare i Allsång på Skansen
- använder tygpåse när man handlar

men det är en grej som jag och min mor tycker olika om. det är det här med sommarpratare på P1. okej P1 är tantvarning isig men jag tycker 13.05 varje dag på sommaren är undantag. jag älskar att ligga där på stranden och bara få komma in i ens någons annan liv. intressanta människor som bara pratar om sitt liv. men det är ju genialt! dessutom musik lite då och då. men jag bara älskar det!
mamma säger det är tantvarning och lyssnar bara på det i smyg. men jag tycker sommarpratare is the shit.

idag har jag jobbat på munken. det var dölugnt. det enda intressanta som hände var att helge skoog hängde i baren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0