yesterday all my trouble seem so far away

vilken kväll igår! riktigt lyckat tills vi kom till krogen, men vad kan man begära?
kvällen kunde ha börjat bättre. jag kom till Frida med en kjol som dragkedjan hade sönder medan jag cyklade. den där pip pip pip dragkedjan var helt pip sönder så efter många försök och trixande så gav jag upp. Fick låna en kjol av Frida som var tajt men perfekt.

sen var det kubb och beerpong som både mitt lag vann. fräscht. sen snittar, ost och kex och massa rosa pantern. nu har jag sockerkick ända fram till december typ. ner på stan ock krogen. vi valde Gutekällaren side, ganska tomt men skönt o bara chilla sen hem i spöregnet. med cykel! 
 
men fan tog frida vägen då? och hur kunde emmy tappa bort sin kamera? och vem fan var det som ringde mitt i natten?
nu ska mysterier lösas ser ni....

nu ska jag bara chilla hela dagen. see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0