snart har jag ingen rygg kvar

aj. aj. aj. den berömda säsongasrsjukan har nu kommit och bosatt sig i min kropp. den sjukdomen de flesta säsongarna får när de kommer hem och ja typ slappnar av. nu är jag helt död. min hals är snustorr, har en envis hosta, min huvud värker, jag är förkyld. mitt i allt är min rygg år helvete. ahhhhh... gud! hör min bön!

igår var det lunch med linda. alla andra kallar henne sockan men jag envisas ännu att kalla henne hennes riktiga namn. Linda. stenström. mycket trevligt med lunch på ringduvan, sen inhandlades ett par jeans. sommarjeans skulle man kunna kalla det. ett par ljusa, slitna och sjukt snygga! pappas första kommentar på det var: jaha, hur mycket kostar ett par jeans som är sönder nuförtiden då?

nu ska jag försöka överleva och vara privatchaufför åt john. och hans stortå som ska opereras idag. haha, det är ju hur kul som helts!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0