see ya dont wanna be ya

en impregnerande kväll. tjejmiddag på Joda, eller egentligen var det en hejdå sammankomst för Frida som drar till USA på torsdag. men eftersom ingen av oss direkt är bra på hejdå så kallar vi det tjejmiddag. ombytta roller blev det när jag beställde nacho och emmy plockade annat från menyn. har alltid varit tvärtom kommer troligtvist vara så men idag var undantag.

nu ska jag köra 20 minutersröj och städa bort det värsta. tro det eller ej men ack vad man kan få bort mycket på 20. SKA BARA TA MIG UPP UR SÄNGEN... men jag behövde lite msn tid med luqaz. han får faktiskt mig att tänka klart. om inte annat är han ruskigt ärligt. så man blir mörkrädd för sig själv om jag ska vara helt ärligt.

till dess. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0