morgonstund har guld i mun? hell no!

jag är verkligen ingen morgonmänniska. en gång var jag det med sedan ett år tillbaka är jag nattuggla alltså. jag var uppe vid 7 för att hämta bil. om inte jag får i mig koffein inom en snar framtid kommer jag falla ned och dö. och det är ju lite onödigt.

idag står detta på schemat:
- överleva
- packa klart
- städa
- ta upp pjäxorna på vinden
-städa ur bilen
- fixa iTunes
- hämta AC

dagens låt: paint the city black - Molotov Jive (som förövrigt spelar snart på Gute, jag får inte missa det. iaf försöka)



Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

gud va kul de hade varit å hälsa på i sommar!!

Vet dock inte om ja hinner de..

I augusti eventuellt, vi får snackas längre fram =D



usch, kom nyligen hem från nya jobbet.. upp 04:00 å dit igen.. haha shit asså.. cash!!

2009-06-09 @ 00:45:15
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0