15 april Olivia Oliver

Kvinnonamnet Olivia kommer, liksom troligen den manliga motsvarigheten Oliver, av det latinska ordet för olivträd

vi börjar med gårdagen som var helt helt sjuk från början till slut. hitills den roligaste kvällen i åre säsongen 0809. helt fantastiskt. men vad tänkte damen med när hon beställde in sammanlagt 3 tequila? hon tänkte inte på morgondagen. hon tänkte inte alls. och hon tänkte definitivt inte hur det skulle sluta med att gå hem i högklackat.

vi fortsätter med dagen. mådde förvånadsvärt bra, eller nja så bra man kan må för att börja klockan 9. hursomhelst, jag lever, nu är det guitar hero och jag funderar på att dra till gymmet, bara för att plåga mig själv litegrann.




ja just det jag har namnsdag idag. grattis olivia! (tack!)


Kommentarer
Postat av: wingman

tequila is the shit man.. ar stolt over dig ;)

2009-04-16 @ 03:22:18
Postat av: frido

haha, du är för söt!!

2009-04-17 @ 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0