ja, här regnar det. precis

vilket extremt tråkigt väder det är som har invaderat åre. regn, dimma, 5 grader och allmänt grått. jag har knappt gått utanför dörren och det skäms jag inte för! varför varför ska jag det när det finns guitarr hero, film och facebook som kan roa mig?

när man läser allas update på facebook om det fina vädret hemma kommer gotlandsabstinensen över mig. jag vill sola i almedalen, gå runt klintegårda, springa på adelsgatan i ballerinaskor och ha picknick på strandpromenaden i den gotländska solen. vänta nu olivia olsson... hur många gånger har du haft picknick på strandpromenaden och det har varit sol? noll. hur många gånger har du inte frusit? noll. hur många gånger har du haft picknick på strandpromenaden? noll

gissa vad det är bland det första jag ska göra när jag kommer hem.




MEN FRAMFÖRALLT VILL JAG TRÄFFA MINA TJEJER!




nu är det dusch som gäller sen bartömning på cc med jobbet. kanske dags att gå utanför dörren?

Kommentarer
Postat av: frido

nAAWWW, snart är du där vi vill att du ska vara. vid oss! :D

2009-05-01 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0