jag har bestigit Åreskutan 1420 m.ö.h!

linda har haft ihjäl mig. jag är helt slut! aldrig mer ska jag åka med nån från skövde. nej, skämtosidå har det varit en solig och exremt varm dag i åredalen. lunchade med ac, hittade linda som gör sin sista åredag och vi begav oss ut. mot skutan och sedan mot toppen. vi gick. 20 minuter konstant uppförsbacke och den höga luften som gör en helt andfådd. men utsikten sen gjorde att dte var värt det!


lång väg till toppen...favvo bilden


och sen lite bilder från gårdagen:

ullådalen på skutskjutetbig air sm i 1000 meternhär håller vi på att dö av värmeslag strax innan after skin på fjällgården



nu är det dags för en feting power nap. sne är det hejdå middag för linda sen söndagsklubb på dippan. ikväll ska jag för övrigt bära klänningen i mitt liv. om den vill spela med mig....

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0