jag mår piss

okej, alla mina fans nu ska ni få veta något. jag är superkvinnan Olivia. jag är typ aldrig sjuk. never eftersom jag är superkvinnan. jag har aldrig haft maginfluensa, nästan aldrig haft feber eller varit hemma på grund av magknip.

men nu ska ni veta att jag blivit sjuk. vaknade i ac soffa imorse efter en utekväll på bygget ( apropå det maggio var helt okej, det var mycket folk, jag behövde inte betala för garderob, alla killar/ gubbar tafsade). hursomhelts, dte var ju min sjukdom jag skulle prata om! vaknade och hela min kropp värkte och det var inte bakfylla, LÅNGT ifrån. 

åkte hem till stugan, sov några timmar till och drack litervist med kränku te. nu är jag back on track.


imorogn är dte världens största afterski på torget sen bartömning på bygget. om jag ska dit? ursäkta jag hör dig lite dåligt just nu.... va? du får prata lite högre!

DET KLART JAG SKA.

 jag ska bara få bort de 100 literna snor som rinner i min kropp 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0