min säsong

det börjar dra sig mot sitt slut här i åre, det är avslutning på avslutning så jag tänkte sammanfatta lite. denna säsong har varit grym på alla sätt och vis. awesome verkligen. jag kommer aldrig glömma skiddagarna när solen lyste så stark, utgångarna som har varit nästintill legendariska, allt häng med qz och allt spring på tyrolen. dte känns lite vemodigt att det är snart slut.

det är en enda sak som jag ångrar. 4 ord. fyra fucking ord som jag inte ens tänkte kom ut ur min mun (rödtjut blandad med olivias impulsivitet är ingen bra kombination). de där 4 orden som för mig inte är sån stor deal blev slutet till någon jag började bry mig om. hade jag gjort annorlunda om jag fick chansen? absolut
det som inte dödar en gör en starkare. jag kommer bli starkare.


jag funderar på att dra hem tidigare än beräknad, jag har lovat jobba den 1 så jag funderar på att dra hem 2:a. visst jag kommer missa sommarfesten, men den här byn börjar dra ned mig. sen så saknar jag ju den här människan alltför mycket


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaah jag saknar dig med... saaaa mycke.. inget ar lika skoj utan olle vid min sida...

ses snart <3

2009-04-28 @ 09:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0