skatt dit och skatt hit

igår skulle jag deklarera, på nätet dessutom för att följa med utvecklingen. fatta vilken cirkus det var! tvungen att ha ett lösenord som låg på gotland, tvungen att ha siffror som fanns nånstan i datorn, tvungen att ha regler som fanns nånstans på skatteverkets hemsida, sen tvungen att ha nån slags e-legitmation som fanns på nordea. då såg jag ljuste i tunneln. no shit sherlock. då skulle jag ha en sladd att koppla ihop min bankdosa med datorn.
AAAAAHHHHHHHHH

jag förstår varför vissa vuxna, mina föräldrar är en underbart exempel, som betalar så någon annan kan göra det.

nu har jag sovit i nästan 11 timmar. känner mig som en prinsessa. en sjuk prinsessa dock som är på väg ut mot backen. typ snart.


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0