1a juni och det första doppet

i lördags jobbade jag mitt första pass på munken. det gick som smort. detta komemr bli ett bra sommarjobb. härligt ställe, härlig personal och härligt jobb (får jag rabatt på dricka också är jag typ i himmelriket!)

och idag då..! vilken sommardag! över 20 grader, och jag har sprungit ute i bikini sedan 11. det är vad man kallar för livskvalitet! blve dock ganska rastlös. typ emmy rastlös. hon kan ligga i solen högst en halvtimme typ fastän hon har ipod och bok med sig... "oliiiiiiivia" brukar man höra och sen säger hon: jag har inget och göra. som ett barn... puh!

 ringde massa folk som jag ville prata med och sen drog jag till brottet med john och koffe. årets första dopp! inte så kallt dock en massa grodyngel och hassela barn i brottet. men hey man kan inte få allt i världen.

så här såg det ut:



 

 
 
 


nu ska vi iväg på picknick till högklint snart. se solnedgången, vara nära naturen och bara umgås. vi kan ju ring PRO och fråga om inträde där kanske.... ;)


ciao ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0