god natt sverige

precis hemkommen från munkkällaren och belönar mig med ett glas rosé. jävla tanter som jag hade ikväll som hade bestämt redan de klivit över tröskeln att detta var INTE bra. fastän jag tog fram mitt bästa leende och gav de så bra service som möjligt så var dte piss. då hatar jag serviceyrket. så därför tycker jag att jag är värd ett glas.

sen mitt i ruschen, när jag skulle böja mig ned efter en vinare bakom baren så sprack mina byxor. jag blev helt stel i kroppen och bad till gud att det inte var ett stort hål. snälla du där uppe, se till att det bara är en liten spricka. han hörde min bön och det var inte hela världen. men lyssnade han på mig när jag bad han där uppe att ta väck tanterna. nej, icke sa nicke. jag tror att han ville att jag skulle få nån slags utmaning.


btw, varför är jag så bombis på att denna däruppe i himlen är en man. för att jag är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0