john blund! vart är du?

jag borde sova. verkligen. bara sluta ögonen och sova i 20 minuter och sen vara pigg som en lärka. istället är jag bara seg och ännu trött i fötterna. började dagen med att åka till stenkyrka och coacha syrran till 2 fina rundor. sen tillbaka och en sväng på stan.
hittade ett hårband av siden med en rosett. LILA dessutom. frågan var bara: kommer jag se ut som Musse Pigg? Har jag för mycket lila? eller har jag missförstått det och det i själva verket är en fluga man ska ha runt halsen?

för mycket frågor. jag gick istället fram till den snyggaste, goaste, trevligaste och underbaraste kassörskan i världen och köpte det. sen vart det klart.

funderar på att kombinera mitt nya band med en svart kjol ikväll då är det partej hos frida. its going to be aweeeeeesome

ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0