min vän...

kommer du ihåg mig? vi har stått ut med varandra i vått och torrt. vi har besökt många platser i världen tillsammans och vi kan varandra utan och innan. du kanske tycker jag emellanåt inte ger dig någon uppmärksamhet, men jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig. jag BÄR ett ansvar att visa respekt för dig, och det känns lika jobbigt varje gång vi skiljs åt på flygplatsen men jag uppryms av ett lyckorus när jag får se dig igen.

kommer du ihåg hongkong? haha, de där trånga rummet vi bodde i. eller melbourne? där vi först bodde på det skabbigaste stället ever. sen till St Kilda. åh st kilda. eller åre? jag trodde aldrig den där backen skulle kännas så jobbig!

men nu, McKinley 70 liter. nu är det nya äventyr som väntar. Gråbo here we comes!


Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

ok nu kanske ja lägger ihop två inlägg..

men i ett stod de att du skulle packa å flytta.

Och i ett annat att du skulle till gråbo?

ska du flytta dit? lr va händer där? haha

2009-06-06 @ 01:21:06
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0