nationalsdaghäng

im home. riktig härlig dag med linda i botan. sol, gräs, sallad, cola och en och annan pensionär. är det inte så alla firar nationaldagen?
nyss hemkommen en mamma och en bror som är helt lyriska efter bruce. helt makalöst. underbart. har aldrig sett på maken. han var bäst. vilken show. okej jag fattar. käft!

nu ska jag powernappa, det märks att jag abra sovit blott 3 timmar inatt. sen blir dte nog bus med emmy. jag vet inte så mycket förutom att det står alkohol på listan. den bruden kan man alltid lita på.

 

ingen botan utan bigarråer. min nya last!

Kommentarer
Postat av: emmy

vi har ett bigarråträd.. du kommer va den första jag ringer när dom är mogna för plockning :)

2009-06-06 @ 15:28:52
Postat av: Lena Nilsson

De e precis så de e.. JAG tar ingen skit!

varför ska ja de!! sånt omoget skit har ja inte tid me!! så e de!!



Såå, ska du flytta till eget i visby lr flyttar du me familjen?

Pussar i mängder!!!

2009-06-07 @ 04:22:38
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0