för vi har tagit studenten! 2006

"- Alltså jag börjar bli gammal.
- Men Elin, varför tror du det?
- Det var 5 år sen jag tog studenten men de enda jag känner idag här är antagligen vagnsansvariga eller chaufförer."

ja, det var ett bitterljuvt besök i hamnen idag. mycket glatt och postivit. många var glada men absolut gladast på hela ön var Torun Wahlby. duracellkanin säger jag bara.
att se studenten kan ju få även den mest tråkigaste att komma på festhumör. den som hade det värsta ljudet idag var samma snubbe som fixade vårt ljud. nu propsar jag på john  att ringa o boka han genast. rapido! nu genast! ska jag be om numret john? han gav mig en blick som kunde döda sen slängde han dörren i ansiktet. puh

      


dagens låt: Lazy Eye - Silversun Pickups.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0