studenttider!

är det syskonkärlek när ena sitter vid datorn med ett spel och den andra vid tvn med ett annat spel? är dte syskonkärlek att den enda konversationen man har är om sitt data respektive tv-spel?
hmm... jag tror det. (när jag tänker efter ¨så har jag mest kontakt med systern via sms). kommer säkerligen bli bättre när jag flyttar ska ni se.

imorgon är det student. och 3 år sen jag hade den roligaste dagen i mitt liv. it was awesome! all spänning, planerande, och ångest som fanns i ens kropp var helt sinnessjuk. kanske inte så konstigt att jag knappt sov de 2 veckorna innan studenten. vissa nätter gick det bara iinte. jag gick ut och sprang istället och väntade tills nästa morgon. då var jag ännu lugn, då visste jag att jag skulle sova nästa natt. ingen människa klarar längre än 48 timmar i vaket tillstånd levde jag på. all ångest och oro som finns i de blivande studenterna: jag vet hur dte känns och jag är inte avundsjuk. men det kommer att ordna sig!






och sen MÅSTE man ju bjuda på den här. kanske den roligaste bilden på norra halvklotet. tacka emmys bror linus (?) som fick denna bild




Kommentarer
Postat av: emmy

haha de va faktiskt jessica som lyckades knäppa de kortet :)

2009-06-05 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0