en norrlänings tycke om antirynkkräm

"hade gud velat att vi skulle se unga ut hela vårt liv så hade han gett oss det. åhhhh". Det är AC åsikt om hudkrämsreklamerna. ja, varför inte?

dagen har varit ganska hurtig måste jag säga. en promenad på förmiddagen, en motionstur med Jammen och en kvällscykeltur till Maxi. däremellan har jag fikat med Lotta, lagat mat til mamsen, planerat inför hallonpajen imorgon och filat på min bränna.

och sen träffade jag skinnjackan. bara hängde där, svart, urfin i kvaliten och på 70% rea. lägg till att den finns i min storlek så det var bara att dra fram kortet. sen var den min.

min. bara min. jag och min skinnjacka, tills döden skiljer oss åt. i vått och torrt (okej, om det är alltför snöstormig kanske jag överger dig)

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0