de försvunna springbanden

idag kom jag äntligen äntligen iväg till gymet på form. och jag tror att det är ett ganska bra tecken att man inte har varit där på ett tag om man går vilse på gymet. med raska steg från omklädningsrummet tänkte jag gå till springbanden. då jag inser att dom byggt om. SJUKT MYCKET! där springbanden ska stå är det en igenmurad dörr, och jag kände mig inte igen mig alls. jaha, men då är väl springbanden i det andra rummet då så jag går dit. (jag försöker inte se så vilsen ut. det ser ut som om jag är vilken bodybuilder som helts som kan stället utan och innan). men jag hitta inte det där springbanden. cykel som står still, vad fan är det för match? spinnign fick det bli ändå.

nu funderar jag på att googla vart springbanden står. de kunde ju iallafall haft en karta. eller en jävla gps. lite kan väl begära?
samtidigt som jag googlar det ska jag passa på att kolla stavning på den bestämda formen av gym. ett eller två m? det är den ständiga frågan.

och efter det ska jag gå med i facebook gruppen "Jag googlar verkligen allt, men så får jag också reda på allt."


här på buustas bartömning hade jag inga gym bekymmer nej. ett glas rosé i handen och jag var nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0