du asså jag har tänkt på en sak....

det är såhär... alltså jag har tänkt på en sak. ganska länge. varför har de inte fjärrkontroll till täcket? en fjärrkontorll som kan kontrollera värmen när man ska sova. jag vill ha kallt när jag precis kryper ned, supervarmt precis när jag somnar och alldeles lagom medan jag sover. ni ska veta att detta kan vara ett helvete och vissa nätter har varit ett stort beslutångest, täcke på eller av..

så, ikea när kommer fjärrkontroll till täckena? jag väntar fram till dess. sålänge så skulle det vara underbart med en fylle gps som kan leda en till toan, till baren och sen hem.


glöm inte vart ni hörde detta först. olivias fanclub. alltid


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du, vi skulle ju ha det i madrassen! Täcket blir ju för tungt annars :P puss

2009-05-09 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0