man kan väl säga att jag är mellan 2 jobb...

idag ska jag gå i gamla spår och åka på hästtävling. dock är jag bara (!) förstehästskötare samt största supportern till stora syster och självaste jambo. tacka gud dock att de la tävlingen så sent, jag behöver inte vara normal förrän framåt 3. och efter drinkrundan igår är det ju tur att vi inte vara tvungna att sticka till puser kl 9.

och igår. först bara helt spontant fika med linda och en sväng på stan. sen bara helt spontant en utekväll med linn, madde och linda. åh så trevligt ska ni veta! wallers, bolaget och surfers. inte så sjukt mycket folk ute men vad gjorde det när man hade underbart sällskap och sjukt gott vin.

spontant är min grej.

nej nu kanske ladda kameran och ladda mig själv med frukost, kanske även fixa på brännan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0