Olivia och AC säsongar. part 2

shit vad bra jag har det just nu. ni ska bara veta. igår hängde jag med den bästaste Linn. solade i almedalen innan vi blev för rastlösa och gick en sväng på stan. projektet var en borste och nytt schampoo och balsam. linn är proffs på detta! det gäller att utnyttja sina vänner på rätt sätt. med ren kärlek.

och vem hitta vi där mitt på öster? självaste fanny nyberg, influgen från oslo till vår ö. hon hade snabbvisiten allan, men det fanns plats för mig i hennes schema. kvällsfika på joda med alldeles för mycket kaffe. jag var som en duracellkanin och inte kunde sova. skyll dig själv. skyll dig själv. SKYLL DIG SJÄLV.

och idag. upp tidigt, skulle träffa lukas o gymma med honom. vi hade missförstått varandra fett mycket så jag fick gå ner i källaren själv. alldeles själv. inte ens en ipod. jag var nära att avlida.

och sen. sen damer och herrar kom den bästa nyheten på riktigt länge. AC, min Anna-Carin har fixat jobb och kommer den 8:e. typ jätte jättesnart.


JAG ÄR SÅ LYCKLIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0