snubbla på mållinjen?

im home. honey, im home! ah vilken lycka att sova i sin egna säng, kolla på riktig tv i en riktig soffa och bara bli lite bortskämd.

hur gick hemresan då? JA, men den gick ju som en dans de 70 milen och de 10 timmarna i Toyotan flög fram. tills... tills jag skulle åka av  gotlandsbåten då nånting inte är som det ska. får lite snyggt åka åt sidan och går ut för att se vad som har hänt. ja, dte var ju inte konstigt att det skakade och lät konstigt. jag hade ju universums punka! som tur har man världens bästa föräldrar som hämtade en och fixade bilen dagen efter.

igår var det date med emmy o lotta och lotta fick berätta vad som hänt sen sist. ni ska veta att det händer grejjer på denna ö. mitt i allt har vi fått ett biopalats, en innerstadsgalleria och vinäger har blivit amalia. säger bara en sak: OH. MY. GOD!

nu ska jag luncha med linda. typ jämnföra våra säsonger och bara skratta kan jag tänka mig.


vi ses. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0