solarium i almedalen?

jag vaknade och såg klarblå himmel. attsingen, upp som ett skott för nu ska det jagas soltimmar. sen kom jag på avd som skulle göras.
 - duscha
- göra lemoncurd
- göra marängbotten
- tvätta
- städa bort bombnedslaget som på något sett hade slagit ned i mitt rum.

klockan var halv 10 och helts hade jag velat ligga i bikini typ klockan 9. jag bestämde mig att göra ovanstående på 2 timmar, och då inräknades även en frukost på 30 minuter. och jag lyckades, och dte med bravur! jag gjorde alla punkter mycket bra och effektivt.

det firade jag med att beställa in en date med Emmy för solning i almedalen. ja, och vad hände när jag väl hade hunnit med allt och jag var beredd att få färg i fejan. JA DÅ KOM MOLNEN. såklart.

träffa frida, jag blir alltid lika glad att se henne. dock en kort visit, men så är det ibland. hem till emmy, såg film och drack grönt te.

och by the way, världens bästa lillebror john blir 17 idag. han fick en jättefin tröja av mig och en underbar lemoncurd tårta. ja, jag är ganska nöjd själv....

ta hand om er. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0