Utkast: denna helg. ...

denna helg. ojojoj, snacka om att denna vecka avslutades faaaaaantastiskt!
fredag: barhäng med brudarna. vilket betyder lillebror och surfers, underbart sällskap med mycket skratt.
lördag: vattenpipakväll på fagningsgatan och hos emmys crib. det slutade med att bara jag och frida skulle festa, men hey vi gick in för det. bolaget och munken varav sistnämnda vi blev grymt besvikna på.

och idag har det varit konditori hos oss och släkten kom och gav john presenter. jag stod för kärleksmumsen med polkagrisar, morotskakan, rulltårta med chili respektive bananchoklad. ganska stolt över mig själv. konditor nästa?

veckans bästa: att få träffa alla igen. ingen nämnd, ingen glömd. men jag är så glad igen!

veckans sämsta: så jag mådde söndags morse. no good woman

veckans stoltaste: klarade en låt på hard på guitarr hero. yes! ännu bara med ett finger? ja precis

veckans reklam: ica med ringmuren. JAG DÖÖÖÖÖÖR

veckans roligaste: shake that ass bitches. se och njut:

veckans "jag-skäms-över-mig-själv": att skidorna ännu är i bilen...

veckans överraskning: 3000 avkastning till mitt konto. jag tackar och tar emot

veckans band: foo fighters

veckans låt: That´s what you get - Paramore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0