solkysst heter det!

idag hade vi "som-är-mellan-två-jobb" möte i almedalen. den gruppen innefattar mig och emmy och vi totalnjöt i solen vid ringmuren. där satt vi i några timmar, och på slutet kom linda o sandra oss o höll oss sällskap. very nice ska ni veta.

och vad hände efter dem timmarna i solen? jo, varenda en som jag träffat har sett på mig (speciellt underarmarna) och sagt: "oooojjjjj...." de har sagt det lite sorgset och med huvudet lite på sne. visst jag kanske blev lite röd drä, men det  gör inte ont. och hej, jag är ju brun i ansiktet. slut tyck synd om mig!
eller lite kan ni ju tycka synd om mig



här är några till som gillar att hänga vid ringmuren. klockren ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0