börjar dra sig mot sitt slut...

gårdagen. vad ska man säga om gårdagen? väntas 2 sekunder, jag måste tänka igenom den... började med käk på broken med tjejerna där linda gjorde sin sista kväll i åre och malin sin sista arbetsdag. på det hem och fixa sig iordning och hej det var ju näst sista dippan så nu skulle vi vara riktigt fina.
och den där klänningen, den lila som även kallas klänningen i mitt liv satt perfekt. förut att den är lite väl tajt över benen så det blir inget spring för damen. nedrans också.

hjälpte oliven med sin bartömning. men hej 25 spänn för ett glas rött, är man inte dum om man hoppar det? jag kände mig tvungen, dte är ju synd om oliven annars!


nu är nästa fråga, hur ska jag få hem min bil? eva, peter; skjussa kanske? ska bara vakan först

aj. mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0