dagens nära-döden-upplevelse

6e april. för exakt ett år sen var jag ute och åkte på dagen med solen i ögonen, chillade i Ullådalen, sen stängde vi restaurangen för säsongen. hela dagen sitter som fastklistarat i mitt minne, 6e april 2008.

6e april 2009 och det har kommit in ett lågtryck från Norge. jag har lärt mig att allt såligt väder i åre kommer ibörjan från Norge. Jävla Norge.
jag, john och coffe drog oss ut i backarna från Björnen in mot Åre. det tänkte PRECIS alla andra också göra. sjuka köer, dåliga backar och sämst väder. skidåkningen idag: minus.
dock träffa vi Patrik stående i Högås helt själv och bortkommen. han fick äran att hänga med oss.

jag har skrytit ett ganska bra tag att jag inte har ramlat typ nånting i åre. den vanan kan jag ju sluta med. jag gjorde ramlingen Allan, snurrade femtioelva varv i luften, ramla på huvudet och la mig flashigt i den mjuka snön. jag har ännu ont, jag är lite dissy i huvudet och hjälmen gick sönder. fatta, jag ramla så hårt att hjälmen pajja. är dte bara jag som ser det lite roliga i det?



men jag lever.

Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

fy hörrö..

Du får allt va liite försiktig å inte leka så mycke jibbare :P

Bara lite kvar på säsongen nu jö!

2009-04-07 @ 01:26:42
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0