sun is shining...

vilken dag det var igår! det är något speciellt att vakna med solen i ögonen. bara det inte är alltför tidigt. på med skidkläderna sen hakade jag på mia o linda och ut och åka. okej, att säga att vi åkte var väl lite väl att ta i. vi solade mest, chillade och pratade vad bra vi hade det. vad resulterade det i? ja, olivia har fått färg i ansiktet men är som ett lik på resten av kroppen. behöver jag säga att jag såg lite konstig ut senare på kvällen när jag hade en rosa klänning?

sen på säsongens sista after ski på fjällgården. lite avslaget och jag blev lite besviken, patriks kombo som annars brukar få en att tro man är i himmelriket. kanske kändes det lite sorligt även för dem? you know, even patricks kombo have feelings

på det sista bygget var det underbart. haha, vilket bra humör jag var på! stört!

bilder kommer snart, nu ska jag ut o sola med ac in the redhill.


seee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0