"ja, ditt hår ser faktiskt kortare ut"

damer och herrar. unga som gamla. vackra som fula. nu ska ni få höra historien om mitt hår. ni som har sett mig nyligen har kanske tänkt på att det mörka ganska tjocka håret ser lite.... kortare ut? mer uppklippt? ny frisyr? ha, om det ändå var så....

tänk er en tisdag i en säsongares liv i åre. på kvällen betyder det bygget och fröken olsson skulle dagen till äran locka håret. på torpet fick jag låna en locktång av mia och jag började locka. på högsta värmen.
efter ett tag luktar det lite konstigt. och när jag tänker efter rykte det lite från mitt hår. när jag lockat nästan allt så drar jag fingrarna genom håret. och halva håret följer med i handen!
JA, jag lovar! eller typ.... jag kan iallafall sitta och dra tussar från mitt hår, hela kvällen och morgonen.


behöver jag säga att jag ser ut som ett mongo i håret? jag behöver en klipptid. rapido.

Kommentarer
Postat av: wingman

DU SKAMTAR MED MIG..jag lider med dig... men du vet mitt motto.. de vaxer alltid ut :).

<3

2009-04-20 @ 13:04:36
Postat av: frido

haha, justee stackars plutt. :)

2009-04-20 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0