snälla.. tyck synd om mig!

jag har mått pyton idag. jag har bara varit borta, min mage har storprotesterat och hela kroppen har bara varit sur. det var väl bara att stryka medhårs och haft en soft dag. typ sett film och tv serier hela dagen, så jag har fått min dos för en tid framöver.

 så frågan är vad detta var. maginflusena, svininfluensan eller var det helt enkelt min kropp som till sist sa ifrån? Typ: "Ursäkta mig damen. du är den värsta hjärnan som kan jobba med en kropp. for fuck sake, lägg av med den där alkoholen och att jobba som en dåre.
Liksom du kan väl slappna av och typ ta ett andetag. you know, allt behöver inte gå i 180..."

och så fort jag började känna mig bättre åkte jag ut till Väskinde. ja, nu ska jag ut och gå, spela guitar hero, hälsa på emelie och kanske plocka salmbär tänkte jag. då vart det som om kroppen sa igen: "MEN VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG? JAG HATAR DIG. NU LÄGGER DU DIG I SOFFAN SER PÅ TVN OCH TA DET LABANS! "

så denna gång ska jag vara lite mer lyhörd. hjärnan o kroppen. i underbar balans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0