im back bitches

rusta upp nu. det är höst, for real nu. det blåser så att man knappt kan tänka, det regnar och jag tror jag max har varit ute idag i en såndär 10 minuter. att sticka ut o gå en sväng fanns inte på världskartan. att sticka ut och springa (en del av mitt hurtiga jag i mitt nya liv) fanns inte ens med på vintergatans och universums karta.

en äkta söndag, vilket innebär att man går upp vid halv 1. minst! söndagsstek som sig bör, telefonsamtal, skvaller, fixa bilen, pizza och cookies med vit chocklad o polkagrisar. jag tror nog att kallskänkan eva uppe i Åre är väldigt stolt över mig just nu.

och jag, jag är väldigt stolt över mig själv just nu

Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

Hallå där tjejen..

På tal om åre, blir det någe åre i år lr hur ser din vinter ut?

Puss å Kram

2009-10-29 @ 13:17:37
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0