något mer på checklistan?

jag får verkligen skylla mig själv. att jag är vaken 04.00 på morgonen är mitt och endast mitt eget fel. att jag var så bakis igår att jag gick och la mig kl 21 är en sak. att jag är pigg som en lärka klockan 03 är en helt annan sak. 
så vad det värt det? en dag när jag bara gick som en zombie, kunde endast äta gurka och coca-cola var det enda som existerade i huvudet på mig. i sverige kallas visst den åkomman för baksmälla. ja, det var värt det absolut.

jag menar jag har ju ett till glas till min samling, det gjorde hela kvällen. att kajsa förstörde det andra är en annan sak.
eller bara det att vi hade efterfest på linneas båt är ju bara så klockrent. att jag gick strax därefter är en helt annan sak. vad orsaken var? det snurrade så mycket och jag skyllde på att jag var sjösjuk. man får inte vara dum

så vad gör man nu? somna om? kommer aldrig gå! käka frulle? kommer nog inte helelr att gå. se ett avsnitt av oc? check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0